השכרת מיניבוס – כיצד תעשו זאת נכון?
כאשר מחליטים על השכרת מיניבוס צריך לזכור שישנם הרבה משתנים שכדאי לוודא בבואנו לבחור בחברת הסעות. בתור בעלי האחראיות על קבוצה, על ההנאה שלה ועל הנוחות שהיא תחוש, קיימים מספר בדיקות שמומלץ לבצע על מנת להיות בטוחים שהעסק יזרום בצורה חלקה.
המחיר
בין אם אתם מעוניינים בהזמנת הסעה לחתונה, יום כיף או אפילו לטיול ממושך, סוגיית המחירים אצלנו, הישראלים,תהיה בד”כ הסוגיה המכרעת. מחיר הנסיעה יכול להשתנות לפי הרבה פרמטרים כגון, מרחק הנסיעה, כמות תחנות האיסוף וההורדה, היום והשעה המבוקשים ועוד. למרות זאת לא מעט חברות הסעות מפרסמות מחירונים באתר שלהם בכדי שניתן יהיה לקבל אמת מידה ראשונה למחיר הנסיעה אצלם. מומלץ לבדוק מחירונים של חברות שונות כסינון ראשוני, בייחוד כאשר מדובר על שירות שתזדקקו לו באופן קבוע. זה אמנם הרבה פחות נוח מאשר להרים טלפון לחברה הראשונה שנתקלתם בה בחיפוש אך זה יכול להיות משמעותי עבורכם בטווח הארוך. מוזמנים להיכנס גם אל מחירון ההסעות שלנו.
בטיחות, תקינות ותעודות
.
כדאי תמיד לבדוק שהרכב שהזמנתם עבר בהצלחה את כל בדיקות התקינות הנחוצות. כל מיניבוס חייב לעבור פעם בחודש בדיקת תקינות של משרד התחבורה
בנוסף מומלץ לבדוק שנהג המיניבוס הוא בעל רישיון ושחברת ההסעות מחזיקה ברישיון עסק. מומלץ גם לבדוק ששניהם בתוקף ולא מדובר ברשיונות ישנים שפג תוקפם שכן אלו יהיו חסרי ערך.
בנוסף כדאי לבדוק את הביטוחים של החברה. כל רכב חייב להחזיק בביטוח גם לנהג וגם לנוסעים. בנוסף מומלץ לבדוק האם קיימים ביטוחים נוספים כגון ביטוח לכבודה.
אם אינכם בטוחים כל כך אל תתביישו לשאול את החברה על כך ואף לבקש מהנהג לראות תעודות.
מדיניות ביטולים
כדאי לבדוק ולשאות על מדיניות הביטולים של חברת ההסעות. לרוב החברות ישנה מדיניות ביטולים שתחייב אתכם להודיע 12-24 שעות מראש על ביטול ובמידה ותודיעו לאחר מכן תיאלצו לשלם קנס על ביטול. אם אתם יודעים שישנו סיכון גבוה לאירועים בלתי מתוכננים שיכולים לקרות, כאשר אתם מבצעים סקר שוק בדקו גם את הסעיף הזה, כמה זמן מראש יש להודיע על ביטול ומה גובה הקנס.
יחס אישי
את היחס שניתן ללקוחות ואת רצינות החברה כלפיכם תוכלו לראות כבר בשיחת הטלפון הראשונה, בזמן שלוקח עד למענה ובדינמיקה שנוצרת בשיחה. בסעיף זה דווקא לחברות הסעה קטנות יותר יש יתרון ברור. מאחר ואין ריבוי לקוחות לחברות אלו ישנה את האפשרות לתת יחס יותר אישי וקרוב לכל לקוח. בחברות הסעה גדולות לעומת זאת בגלל ריבוי הלקוחות וריבוי העובדים והנהגים בחברה, היחס שניתן הוא אינו אישי.
רמת האבזור
שאלו מה היא רמת האזור הקיימת ברכב שתזמינו. העדיפות המובנות מאליה היא לרמת אבזור מקסימלית הכוללת מערכת כריזה, טלוויזיה, מושבים נוחים ורכבים חדישים.
נסיעה טובה!